søndag den 12. august 2012

Er det ikke snart...???

Hey derude bag skærmen!

Sidder her og har det lidt som et lille barn op til juleaften, er det ikke snart?
Glæder mig for vildt til det eventyr jeg har foran mig! Alle som kender mig bare lidt, ved at jeg elsker at færdes i naturen, og har brugt ikke så få timer i Feldborg skovene for at få de prægtige krondyr i søgeren. Så det, at en længe ønsket drøm nu bliver til virkelighed, og turen går til British Columbia i Canada, for at opleve den fantastiske natur og forhåbentlig de vilde dyr med egne øjne, fylder mig med en forventeningens glæde der næppe kan beskrives!
3 uger i mobilhome sammen med min gode kollega Jøgge, hvor vi skal bruge en uges tid på Vancouver Island, før vi drager mod øst for at ramme Whistler. Hvilken rute vi vælger derfra er ikke helt fastlagt, men vi har Jasper som pejlemærke, som start på turen ad Icefield Parkway ned til Banff, flere steder nævnt som verdens flotteste køretur! Mon ikke kamera og hukommelseskort bliver testet igennem der? Tror jeg nok lige!
Fik jeg sagt at jeg glæder mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar