lørdag den 9. september 2023

Igen og igen og.... Kenya here we come



Hej derude, længe siden!

Nu er det endelig blevet tid til nye eventyr for Photohunter aka mig, aka Kris og selvfølgelig sammen med Iben, ja hende der sjællænderen jeg løb ind i på min første fotosafari i 2013 (nye læsere skal måske gå tilbage i arkivet😉) Det skal dog siges at hun er blevet omvendt og nu skyder med Nikon📸. Nå ja, jeg er så flyttet til Djævleøen for længe siden, men vil for altid være Jyde, spørg evt Iben.

Nu vil de som kender mig jo sikkert sige hov, var I måske ikke på safari tilbage i 2017, og jo ganske rigtigt, men hey, nu var det jo så vores bryllupsrejse, der havde jeg da ikke tid til at sidde og skrive.....🙃

Om lidt går turen til lufthavnen og et par lange flyvninger venter os før vi ender i Mombasa og derfra starter ud i en for os ukendt  del af Kenya, nemlig Tsavo som er 🐘land.

Håber der er mange som har lyst til at følge med og vil bare ønske god læselyst.

By the way, fik jeg nævnt at vi glæder os helt vildt!


 

3 kommentarer:

  1. Rigtig god tur 🐘🦣 - glæder os til at følge med 😊

    SvarSlet
  2. Rigtig god ferie til jer begge to, I fortjener det så meget, knus og kram Jeannette 📚🌞❤️👍

    SvarSlet
  3. Go tur til jer 🐘🦒🦓

    SvarSlet